Mommy Loves Health | Ateef Hatifa

Text Widget


Assalamua'laikum...

Welcome and thank you stopping by at Mommy Loves Health [MLH]. I'm a wife of loving husband Mohd Zakimi and a mom to adorable son baby Harizzaky. Here is the place for me to share my belief in healthy, beauty and inspirations to have a good lifestyle. I'm proud to announce I'm Shaklee Independent Distributor with ID:874861. Delivery throughout Malaysia and Cash On Delivery (COD) in Perlis.

Rabu, 19 Februari 2014

Shaklee COD Perlis

Saya Ateef Hatifa pengedar shaklee aktif setiap hari membuat PENGHANTARAN (COD) PERCUMA di sekitar Kangar/Arau/ Kuala Perlis, Perlis.


Di sini saya menawarkan perkhidmatan penghantaran terus (COD) 
untuk sebarang produk Shaklee. 
Dapatkan konsultasi dar pengedar shaklee yg bertauliah dan bersijil dari shaklee utk sebarang masalah anda.
Set cadangan Shaklee yang disediakan:-

SKIN CARE 
PERMASALAHAN KULIT
PENYUSUAN BAYI
MASALAH IBU MENYUSU
IBU MENGANDUNG
BERPANTANG
MASALAH BERAT BADAN
KESUBURAN
ANAK KURANG SELERA MAKAN
DAN BANYAKK LAGI...

Untuk keterangan lanjut
- PM FB Mommy Loves Health FC atau
- FB Ateef Hatifa 
**respon lebih pantas
- SMS | WhatsApp : 019-770 2729 (Ateef)


Setiap pembelian di laman Mommy Loves Health FC | Ateef Hatifa
Anda layak:-

- menerima jadual pengambilan vitamin
- tips ekslusif
- konsultasi percuma berterusan 
- layak dijemput ke ekslusif group di FB.

Keistimewaan berCOD dengan saya:-
- Kalau kawasan anda sekitar Perlis, 
cas penghantaran adalah PERCUMA.
- Kalau berjauhan pun cas yg dikenakan adalah sgt murah berbanding pos, cuma bayar duit minyak saya skit je =P
- Dapat berjumpa saya secara LIVE dan bole bertnyakan tentang masalah anda secara terus. Insya Allah saya akan cuba bantu =)
- Dapatkan mystery gifts dari saya eksklusif untuk anda!

Sebarang pertanyaaan harga produk dan cas penghantaran boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Tawaran istimewa untuk warga Perlis!!

Bagi yang luar kawasan/liputan tak usah risau..
Penghantaran terus untuk order yang diterima sebelum pukul 2pm pada hari yg sama akan boleh di pos... Menggunakan perkhidmatan penghantaran Poslaju/Citylink/Gdex. Juga hubungi saya untuk maklumat lanjut =)



Unordered List

About

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com